Translate

maandag 2 maart 2015

anti-verveel tips

Ik verveel me behoorlijk vaak, jullie ook? ik heb hier voor jullie 10, anti-verveel tips! zeker een aanrader om te lezen, blijf lezen, want alleen het lezen is al super lollig. schrijf dingen op om te doen! met je bff bijvoorbeeld! als je snel kan lezen ben je er ook snel doorheen... ik heb dit ergens gelezen en vond het geniaal, ik heb veel dingen geprobeerd, en het was een fun day! ik had super veel lol met mijn bff, we kwamen niet meer bij van het lachen. Succes met lezen! laat een reactie achter met wat je ervan vond en of je het al heb geprobeerd, zoja? welk(e) nummer(s) heb je geprobeerd, gingen ze goed, met wie en heb je gelachen of lol gehad? Reageer en lees! Liefs, Me!

1. Alle cup a soup smaken in een grote kom -> water -> nieuwe soep (ik weet niet of t lekker is xD)
2. naar buiten met een papieren zak over je hoofd
3. met je jas omgekeerd aan naar buiten, en kijken wie je raar aaankijkt
4. De toerist uit hangen, Op (bijv) het museum plein staan en dan vragen -> waar is het museum plein ?
5. deurklinken verwijderen >:]
6. met je hand op dat balletje van je muis wrijven en zo gaan sturen met de muis
7. wekkers veranderen =)
8. doe dan gelijk ook de klok, behalve je eigen dan he ^^
9.iets zwarts aan trekken, en iemand s'avonds laten schrikken
10. getallen in een schrift opschrijven en probeer tot de miljoen op te schrijven - een twee drie vier vijf zes, ben je nog wel een tijdje zoet mee
driehonderdeenentwintig, driehonderdtweeentwintig, ghehe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten